Cercador :
Tornar al Menú
14 feb 2017
Enginyers Lleida finalitza aquesta tarda, dia 13 de febrer, un nou curs de Modelatge d’Informació de Construcció (BIM) relacionat amb el disseny de les instal•lacions amb REVIT MEP. Les sessions formatives han comptat amb 19 assistents
Enginyers Lleida ha efectuat amb èxit un nou curs de Modelatge d’Informació de Construcció (BIM) relacionat amb el disseny de les instal•lacions amb REVIT MEP. Les sessions formatives han comptat amb 19 assistents: 8 enginyers tècnics industrials, 4 arquitectes tècnics i 7 professionals d’altres especialitats. Aquest curs s’emmarca dins la línia de formació conjunta endegada per Enginyers Lleida el 2016 impulsada per l’acord de col•laboració en matèria de formació entre el Col•legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Lleida, Enginyers Lleida; el Col•legi d’Arquitectes Tècnics, Aparelladors i Enginyers de l’Edificació de Lleida i el Col•legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Perits Agrícoles de Catalunya- delegació de Lleida. Aquesta iniciativa conjunta dels tres col•legis va començar amb l’any passat amb un curs d’Introducció en disseny i gestió d’entorns BIM-REVIT que va ser tot un èxit amb un total de 17 participants. Des d’Enginyers Lleida manifesten “satisfacció per aquesta línia de formació conjunta per a formar professionals”. El Modelatge d'Informació de Construcció, en anglès Building Information Modelling (BIM), és un mètode de treball que consisteix en la creació d’un model virtual d’una obra. Es genera una base de dades relacionada sobre la qual hi podran treballar els diferents agents implicats en l’obra. En aquest sentit, Enginyers Lleida realitza formació continuada per tal de formar els enginyers i altres professionals en aquesta nova metodologia de treball
Voti:
Resultats:
1 Vots
Paraula clau
Notícies
Aribau, 8 · 25008 Lleida
Telèfon: 973 232 253 · Fax: 973 232 588
cetill@cetill.cat
Horari d'atenció al públic / telefònic:
Dilluns a dijous: de 09:00 h a 19:30 h
Divendres: de 09:00h a 15:00h
· Desenvolupat per ATTEST ·