En CETILL utilitzem cookies pròpies i de tercers per a fins analítics i per a mostrar-te publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades).
Aquest lloc utilitza galetes pròpies per facilitar l'accés i millorar la navegació i experiència a l'usuari.
Les dades recollides per les cookies de Google Analytics són anònims i solament s'usen per valorar l'experiència del usua rio a la nostra web.
Controlis de seguretat en determinats formularis per verificar que el seu emplenament és realitzat per una persona.
Cercador :
Tornar al Menú
El Registre d'activitats de tractament està regulat a l'article 31 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals .
El registre, que es pot organitzar al voltant de conjunts estructurats de dades, ha d'especificar, segons les seves finalitats, les activitats de tractament dutes a terme i les altres circumstàncies establertes a l'esmentat reglament. Quan el responsable o l'encarregat del tractament hagin designat un delegat de protecció de dades, hauran de comunicar-li qualsevol addició, modificació o exclusió en el contingut del registre.
Dades comunes a tots els registres d'activitats de tractament:
Responsable del tractament.
COL·LEGI D'ENGINYERS TÈCNICS INDUSTRIALS DE LLEIDA. CIF: Q7555309I Adreça: Carrer Aribau núm. 8, 25008, Lleida. Telèfon : 973 23 22 53
E-mail: cetill@enginyerslleida.cat
Pàgina Web: www.cetill.cat
Delegat de protecció de dades.
AUDITORICER SL C/ Vitòria núm. 13, 2n Izda. 09004 Burgos 947556640
E-mail: dpd@auditoriaycertificacion.com
Pàgina web: www.auditoriaycertificacion.com
Legitimació per al tractament de les dades
El tractament té la següent empara al Reglament General de Protecció de Dades: • RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament. • RGPD: 6.1.c) Tractament necessari per complir una obligació legal aplicable al responsable del tractament. • RGPD: 6.1.f) Satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament. • RGPD: 6.1.a) Consentiment de l'interessat. • La base legal de les finalitats principals del tractament són: la Llei 2/1974, de 13 de febrer, sobre col·legis professionals, Llei 7/2006, de 31 de maig, de l'exercici de professions titulades i dels col·legis professionals de Catalunya, Llei 2/2007, de 15 de març, de societats professionals, Llei 17/2009, de 23 de novembre, sobre lliure accés a les activitats de serveis i el seu exercici (Llei Paraigua) modificació de diverses lleis per aplicar-les a la llei sobre lliure accés a les activitats de serveis i el seu exercici (Llei Omnibus), supletòriament, Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i Llei 40/ 2015, de 1 doctubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Estatuts del Col·legi. • La base legal perquè el Col·legi tramiti la certificació de nova incorporació i de la cessió de dades corresponent, així com per tramitar l'alta a la Mútua corresponent, i la cessió corresponent, és el consentiment prestat, que podrà retirar en qualsevol moment.
• La base legal per a l'enviament d'informació relativa a l'exercici professional o d'interès professional i per a la prestació dels serveis voluntaris del Col·legi és el consentiment que presta que podreu retirar en qualsevol moment.
• El tractament per a les finalitats principals no està supeditat al consentiment per al tractament de les dades que no siguin necessàries per a aquestes finalitats.
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
• L'art. 5.1.f) RGPD establiment de garanties adequats contra el tractament no autoritzat o il·lícit. • Funcions i obligacions del personal. Contracte de confidencialitat. • Art. 5.2. RGPD Mesures Organitzatives: Emmagatzematge segur, destrucció segura (tant en paper com en suport informàtic), signar contractes encàrrec de tractament amb tercers, no comunicar dades a tercers, prohibir accés a persones no autoritzades a tractar dades personals. • Art. 5.2. RGPD Mesures Tècniques: Ús de contrasenyes per a accés a dades personals, actualització de dispositius i antivirus, activar firewall i còpies de seguretat. • Responsabilitat proactiva del responsable del tractament. • Bloqueig de dades. • Violacions de Seguretat de Dades de Caràcter Personal, per exemple, robatori o accés indegut s'ha de comunicar a l'AEPD en el termini de 72 hores.
Transferència Internacional de dades
• No està previst.
TRACTAMENT 1.- ACTIVITATS COL·LEGIALS
Finalitat del tractament
El Col·legi tractarà les seves dades per gestionar la col·legiació, les funcions legalment derivades de la col·legiació, inclosa la del control de deontològic i l'exercici de la facultat disciplinària, el càrrec de la quota col·legial, la gestió de la participació en òrgans col·legials (p.ex. delegació de vot), l'enviament d'informació col·legial, així com la prestació de serveis derivats de la col·legiació (assegurança de responsabilitat civil, etc.). Les dades poden ser tractades per a l'emissió de dictàmens quan a aquests efectes ho sol·licitin els òrgans judicials. D'acord amb la redacció vigent de la Llei 2/1974 de Col·legis Professionals determinades dades (nom i cognoms, número de col·legiació, títols oficials dels que estiguin en possessió, dades professionals de domicili, telèfon i adreça de correu electrònic, i situació de habilitació professional) seran publicats a la finestreta única. La previsió de la publicació del registre de col·legiats a la finestreta única de la pàgina web del Col·legi, respon a les potestats d'ordenació professional que les lleis atribueixen a aquestes Corporacions de Dret Públic, resultant obligatori per a aquestes, mantenir actualitzat el registre de col·legiats a la finestreta única de la seva web, amb la finalitat de protecció dels interessos dels ciutadans i clients. Les vostres dades podran ser utilitzades, si ho autoritzeu, per a l'enviament pel Col·legi d'informació relativa a l'exercici professional o d'interès professional. Així mateix, les seves dades personals, si així ho ha autoritzat, podran ser tractades per a la prestació dels serveis col·legials que voluntàriament sol·liciti, entre les quals poden estar, si escau, les següents: . - Defensa de Col·legiats - Biblioteca - Ofertes d'ocupació - Centre d'Estudis - Correu electrònic - Registre de Perits Tècnics - Convenis amb administracions -També podran ser utilitzades les vostres dades per a la realització d'enquestes de qualitat i satisfacció sobre la prestació de serveis, si així ho heu autoritzat.
Procedència de les dades
• Les dades personals que tractarà el Col·legi són les que proporcioneu.
Categoria d'interessats
• Persones físiques que accedeixin a la col·legiació
Categories de dades personals
• El Col·legi tractarà les dades que ens subministri, que poden ser de les categories següents:
- Dades de caràcter identificatiu
- Característiques personals
- Circumstàncies socials
- Dades acadèmiques i professionals
- Dades de detall de l'ocupació
- Dades economicofinanceres i assegurances.
No es tractaran categories especials de dades.
Destinataris de les cessions. Comunicacions de dades.
• A la finestreta única a la web del Col·legi, d'accés públic, es publicaran les seves dades de nom, cognoms, número de col·legiat, situació col·legial (exercint/i no exercent), habilitació professional, i si és exercent les dades de la adreça, telèfon, fax i correu electrònic, de conformitat amb l'article 10 de la redacció vigent Llei 2/1974, de 13 de febrer, sobre col·legis professionals. • Als Consells Generals o Superiors, i si escau als Consells Autonòmics de Col·legis es comunicaran les dades del registre de col·legiats, de conformitat amb l'article 10 de la redacció vigent Llei 2/1974, de 13 de febrer, sobre Col·legis Professionals. • Si ho heu autoritzat, se cediran dades a la Mútua d' Assegurances corresponent segons hagi optat, per a la tramitació de la seva alta en aquestes entitats. • Als òrgans judicials es poden comunicar, si escau, les dades referides a les sancions que impliquin suspensió de l'exercici d'activitat professional o expulsió del Col·legi. Podran comunicar-se dades a l'Administració de Justícia, als òrgans judicials ia altres administracions públiques en els casos previstos a la Llei i per a l'exercici de les seves competències. • Per poder optar a la cobertura d'assegurances col·legials, inclosa l'assegurança de responsabilitat civil oa la seva extensió, si ho autoritza, les dades necessàries per a això podran ser cedides a les companyies asseguradores amb què el Col·legi concerti la pòlissa col·lectiva a aquest efecte.
Termini de conservació de les dades.
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre es mantingui la seva condició de col·legiat, no se sol·liciti la seva supressió per l'interessat o quan les dades deixin de ser necessàries -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables- o pertinents per a la finalitat per a la qual haguessin estat recollits o registrats. La supressió, eliminació o destrucció de les dades es farà de conformitat amb la normativa vigent en matèria d'arxiu i documentació.
Gestionar les relacions institucionals i de comunicació del Col?legi
Les dades que tractarà el Col?legi són les que proporciona l'interessat o el seu representant legal o les que s'obtenen de fonts accessibles al públic.
Representants d'institucions i persones jurídiques.
El Col?legi tractarà dades identificatives i de contacte i dades de representació si escau.
Si escau, es poden fer comunicacions a persones relacionades amb l'activitat institucional o de comunicació del Col?legi
Si escau, es poden fer comunicacions a persones relacionades amb l'activitat institucional o de comunicació del Col?legi.
TRACTAMENT 3 – ATENCIÓ AL CIUTADÀ
El Col?legi tractarà les seves dades per gestionar la sol?licitud que realitza, la tramitació dels procediments preceptius, així com la gestió de les funcions col?legials legalment previstes
•Les dades personals que tractarà el Col?legi són les que proporcioneu, incorporades a la seva sol?licitud, als documents annexos oa altres escrits que formuli en el procediment al qual pogués donar lloc la sol?licitud.
• També es tractaran les dades que respecte de la persona puguin aportar altres parts en el procediment al qual doni lloc la sol?licitud.
Ciutadans i tercers que per qualsevol motiu es relacionin amb el Col?legi.
El Col?legi tractarà les dades que ens subministri i les que, si escau, s'incorporin a l'expedient al qual doni lloc la sol?licitud, que poden ser, entre d'altres, de les categories següents: • Dades de caràcter identificatiu; característiques personals; circumstàncies socials; dades acadèmiques i professionals; dades de detall de la feina; dades economicofinanceres i assegurances, etc.
Destinataris de les cessions. Comunicacions de dades
La vostra sol?licitud, els documents que acompanyeu i les dades personals que s'hi continguin s'incorporaran a un expedient, al qual podran tenir accés els qui siguin interessats legítims d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, així com qui tingui dret d'accés a la informació pública, amb els límits que apliquin, de conformitat amb la Llei 19/2013, del 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
•Les dades personals proporcionades es conservaran mentre siguin necessàries i pertinents -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables per a la finalitat per a la qual haguessin estat proporcionades, recollides o registrades
• Cal tenir en compte normativa sobre arxius i documentació.
TRACTAMENT 4 – DEONTOLOGIA – RÈGIM DISCIPLINARI – RESOLUCIÓ RECURSOS.
El Col?legi tractarà les dades amb la finalitat de gestionar la queixa que interposa, la tramitació dels procediments, expedients i recursos preceptius, així com la gestió de les funcions legalment previstes de control deontològic i d'aplicació del règim disciplinari.
Les dades personals que tractarà el Col?legi són les que proporcioneu, incorporades a la vostra queixa, als documents annexos o altres escrits que formuleu en el procediment. També es tractaran les dades que respecte de la seva persona puguin aportar altres parts en el procediment a què doni lloc la queixa o les que provinguin de terceres persones com a resultat de les proves que es practiquin en el procediment.
Col?legiats i tercers que ostenten un interès legítim.
El Col?legi tractarà les dades que ens subministri i les que s'incorporin a l'expedient, que poden ser, entre d'altres, de les categories següents: • Dades de caràcter identificatiu, característiques personals, circumstàncies socials, dades acadèmiques i professionals; dades de detall de l'ocupació, dades economicofinanceres i assegurances, etc...
La seva queixa, els documents que acompanyi i les dades personals que s'hi continguin s'incorporaran a un expedient administratiu al qual tindran accés el o els denunciats i els que siguin interessats legítims d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques, així com qui tingui dret d'accés a la informació pública, amb els límits que apliquin, de conformitat amb la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
En la tramitació de recursos les dades personals contingudes a l'expedient podran comunicar-se al Consell General d'Enginyers.
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre siguin necessàries i pertinents -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables per a la finalitat per a la qual hagin estat proporcionades, recollides o registrades.
TRACTAMENT 5 – ÒRGANS COL?LEGIALS
El Col?legi tractarà les dades amb la finalitat de gestionar els òrgans col?legials i la secretaria dels mateixos , incloent la convocatòria a les sessions i confecció i arxiu d'actes, comunicar les dades de composició de la Junta de Govern a Registres i Administracions Públiques competents, així com enregistrament d'àudio i vídeo per a la confecció d'actes i per vetllar per la seguretat i el desenvolupament correcte de les reunions d'òrgans col?legials.
Les dades que tractarà el Col?legi són les que proporciona linteressat i els resultants de la incorporació de dades a les actes dels òrgans col?legials.
Membres òrgans col?legiats.
El Col?legi tractarà dades identificatives, de contacte dels membres dels òrgans col?legials, així com les dades que s'incorporin a les actes d'aquests, inclòs la veu i la imatge
Publicació de dades identificatives a la web del Col?legi i la seva finestreta única. • Registre de Col?legis Professionals de la Comunitat Autònoma Catalana
• Consell General dEnginyers.
•Distribució d'actes d'òrgans col?legials a interessats legítims
Termini de conservació de les dades
No suprimeixen
TRACTAMENT 6 – REGISTRE
Gestió del registre d'entrada i eixida de documents del Col?legi, en els termes previstos a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. • En funció del contingut de la vostra sol?licitud o escrit, el Col?legi tractarà les dades per a les finalitats que corresponguin.
Les dades que tractarà el Col?legi són les que proporciona l'interessat i els resultants de la incorporació de dades en els documents presentats o els derivats de la gestió dexpedients.
Tercers que presenten escrits al registre del Col?legi.
Nom i cognoms, DNI/NIF/Document identificatiu, adreça, telèfon i signatura.
Dades de representació si escau.
Dades relacionades amb el document presentat.
Òrgans a què, si escau, es dirigeixi la sol?licitud d'acord amb el que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015. • La vostra sol?licitud, els documents que acompanyeu i les dades personals que s'hi continguin s'incorporaran a un expedient, al qual podran tenir accés els qui siguin interessats legítims d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, així com qui tingui dret d'accés a la informació pública, amb els límits que apliquin, de conformitat amb la Llei 19/2013, del 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre siguin necessàries o pertinents per a la finalitat per a la qual hagin estat recollides o registrades. Les dades personals es conservaran mentre els interessats mantinguin la seva posició institucional, o mentre no se sol?liciti la seva supressió per l'interessat o quan les dades deixin de ser necessàries -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables- o pertinents per a la finalitat per a la qual haguessin estat recollits o registrats
TRACTAMENT 7 – RECURSOS HUMANS
El Col?legi tractarà les seves dades de caràcter personal per a la gestió de la seva relació laboral amb el Col?legi, inclosa la gestió i el pagament de la nòmina, el control horari i d'absentisme, la formació, la prevenció de riscos laborals., i la gestió de la activitat de representació dels treballadors.
Les dades personals que tractarà el Col?legi són les que proporcioneu i les que es derivin de la relació laboral. • Dades provinents del sistema de control horari.
Empleats del Col?legi.
El Col?legi tractarà les dades necessàries per al manteniment de la relació laboral, per gestionar la nòmina i els derivats de les facultats de control per l'ocupador: • Dades identificatives ( nom ; cognoms; dades biomètriques; signatura; número de Seguretat Social, DNI/NIE; signatura; adreça postal, telèfons, e-mail); • Dades de característiques personals: Sexe, estat civil, nacionalitat, edat, data i lloc de naixement i dades familiars. Dades de circumstàncies familiars: data d'alta i baixa, llicències, permisos i autoritzacions. • Dades acadèmiques i professionals: Titulacions, formació i experiència professional. • Dades economicofinanceres: Dades econòmiques de nòmina, crèdits, préstecs, avals, deduccions impositives baixa d'havers corresponent al lloc de treball anterior (si escau), retencions judicials (si escau), altres retencions (si escau).Dades bancàries. • Dades de detall d'ocupació i dades de control de presència: data/hora entrada i sortida, motiu d' absència. • Podran tractar-se categories especials de dades: dades de salut (baixes per malaltia, accidents laborals i grau de discapacitat, sense inclusió de diagnòstics), afiliació sindical, als exclusius efectes del pagament de quotes sindicals (si és el cas), representant sindical ( si escau), justificants d'assistència de propis i de tercers. • En el cas de desenvolupar-se processos d'elecció de representació dels treballadors es podran tractar dades relacionades amb aquest i amb l'elecció dels representants i la seva funció.
Com a conseqüència de la gestió de les finalitats autoritzades les vostres dades podran ser comunicades a entitats bancàries per al pagament de la seva retribució. • Per al compliment de les obligacions legals, les vostres dades podran ser comunicades a les administracions públiques competents en matèria tributària, laboral o de Seguretat Social, incloent-hi, entre d'altres, l'Agència Estatal d'Administració Tributària, la Tresoreria General de la Seguretat Social o els serveis públics de feina.
• Així mateix, les seves dades podran ser comunicades a tercers encarregats de tractament i que prestin serveis relacionats amb les finalitats descrites.
Les dades personals proporcionades es conservaran durant els terminis previstos per la legislació laboral, fiscal o de Seguretat Social respecte a la prescripció de responsabilitats, mentre no se sol?liciti la seva supressió per l'interessat i aquesta escaigui, i mentre siguin necessàries -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables o pertinents per a la finalitat per a la qual haguessin estat demanats o registrats
TRACTAMENT 8 – SOCIETATS PROFESSIONALS
El Col?legi tractarà les vostres dades per tal de gestionar el Registre de Societats Professionals, les seves altes, modificacions i baixes.
Les dades personals que tractarà el Col?legi són les que proporcioneu i les que us comuniqui el Registre Mercantil o tercers (col?legis professionals; representants o administradors de la societat professional; etc.) per a la correcta portança del Registre de Societats Professionals.
Col?legiats i professionals.
El Col?legi tractarà les dades que ens subministri i les que s'incorporin al Registre de Societats Professionals, segons allò establert a l'article 8 de la Llei de Societats Professionals.
Les vostres dades podran comunicar-se al Registre Mercantil, a la Comunitat Autònoma Catalana, a altres col?legis professionals, i als administradors i representants de la societat professional, així com als que siguin interessats legítims d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ia qui tingui dret d'accés a la informació pública, amb els límits que apliquin, de conformitat amb la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
El Registre de Societats Professionals es publica a la finestreta única del Col?legi.
TRACTAMENT 9 - SERVEI D'ORIENTACIÓ JURÍDICA
El Col?legi tracta les dades de caràcter personal per a la gestió de l'assessoria jurídica i de defensa dels drets i els interessos de la Corporació i de la professió, davant les administracions o la jurisdicció.
Col?legiats que sol?liciten el servei
Les dades personals que tractarà el Col?legi són les que proporcioni el mateix interessat. També es podran tractar dades que provinguin de: • Altres persones diferents de l'afectat. • Òrgans judicials. • Administracions Públiques. • Fonts accessibles al públic
Identificatius i de contacte. Dades acadèmiques i professionals. Dades que constin en procediments judicials i administratius. Incidentalment es podran tractar dades de categories especials (art. 9 RGPD) i relatives a condemnes i infraccions penal
Destinataris de les cessionsComunicacions de dades
Òrgans judicials. Administracions Públiques Procuradors Notaris Altres professionals que intervinguin en els procediments (pèrits, etc …)
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es demanin. Un cop tancats que deixin de servir per a aquesta finalitat, es conservaran pel termini de prescripció de les accions de responsabilitat civil (5 anys). ? Posteriorment es bloquejaran les dades. El bloqueig de les dades consisteix en la identificació i reserva d'aquestes, adoptant mesures tècniques i organitzatives, per impedir-ne el tractament, incloent-hi la visualització, excepte per a la posada a disposició de les dades als jutges i tribunals, el Ministeri Fiscal o les Administracions públiques competents, en particular de les autoritats de protecció de dades, per a l'exigència de possibles responsabilitats derivades del tractament i només pel termini de prescripció de les mateixes. Les dades bloquejades no es poden tractar per a cap finalitat diferent de l'assenyalada a l'apartat anterior. Transcorregut aquest termini s'haurà de procedir a la destrucció de les dades, llevat que hi hagués interès per a la seva conservació, d'acord amb la normativa sobre arxiu i documentació
TRACTAMENT 10 – TRANSPARÈNCIA I ACCÉS A LA INFORMACIÓ
El Col?legi tractarà les vostres dades amb la finalitat d'atendre les peticions d'accés a la informació realitzades pels ciutadans a l'empara de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern.
Les dades que tractarà el Col?legi són les que proporciona l'interessat o el seu representant legal.
Tercers en general
El Col?legi tractarà dades identificatives i de contacte i totes aquelles dades relacionades amb la petició.
Destinataris de les cessions Comunicacions de dades
En el cas que escaigui, Consell de Transparència i Bon Govern, Jutjats i Tribunals.
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre no es sol?liciti la seva supressió per l'interessat i aquesta escaigui, i mentre siguin necessàries -incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables- o pertinents per a la finalitat per a la qual hagin estat recollides o registrades.
TRACTAMENT 11. VISATS
La finalitat del present tractament de dades és el registre i control d'intervencions professionals de col?legiats de la Corporació per a compliment de les seves funcions estatutàries de caràcter públic: acreditació d'identitat de col?legiats, la seva titulació, habilitació legal i col?legial del tècnic autor del projecte objecte de visat, acreditació de correcció i integritat formal de documentació del treball, arxiu del visat, gestió de cobrament de drets de visat i honoraris prèvia petició.
El Col?legi, com a Corporació de Dret Públic, dóna fe de les documentacions visades, expedint certificacions o testimoni de les mateixes, deixant constància de la seva data i continguts i massegurant l'arxiu i custòdia dels documents presentats, quen s'integren a l'expedient de l'historial professional del col?legiat, tenint efectes, entre altres àmbits, en el judicial, en l'acadèmic (experiència a efectes d'accés a titulacions de grau, màster o doctorat), oposicions i concursos i contractacions de les administracions públiques.
El visat permet el control de l'efectiu compliment de penes i sancions d'inhabilitació professional, ja sigui per òrgans jurisdiccionals o pel Col?legi.
Les dades que tractarà el Col?legi són les que proporciona el col?legiat. Per personal diferent. Dades del client. Dades del promotor.
Entitat pública/privada.
El Col?legi tractarà les dades que ens subministri, que poden ser de les categories següents:
Dades de caràcter identificatiu
Dades de contacte
Dades econòmiques
Dades acadèmiques, professionals.
Dades de clients
Col?legiats. Professionals que pretenen un projecte.
A la corredoria col?laboradora del Col?legi en cas de reclamació o incidència amb el treball visat que cobreixi la pòlissa de responsabilitat civil:Òrgans Jurisdiccionals Agents intervinents en el projecte Altres òrgans de lAdministració de lEstat/Autonòmica/Local competents A aquells que siguin interessats legítims a l'expedient registrat, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Les dades proporcionades es conservaran mentre siguin necessàries i pertinents (incloent-hi la necessitat de conservar-les durant els terminis de prescripció aplicables) per a la finalitat per a la qual haguessin estat recollides, i per determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades.
Carrer: Aribau, 8, Lleida
Horari d'atenció al públic / telefònic:
)
Telèfon: 973 232 253
Jornada Intensiva: Dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h. (juny-Setembre)
Correu: cetill@enginyerslleida.cat
Horari: Dilluns-Dijous de 09:00 a 19:30 h. Divendres de 08:00 a 15:00h
· Desenvolupat per ATTEST ·